O Departamento
de Composición do CMUS Superior de Vigo recibe a visita do
compositor David García Díaz, dentro do programa de formación continua Aula
de Música Actual 2015.
As actividades terán lugar os días 14, 15 e 16 de Abril e serán gratuítas para o alumnado da especialidade de
Composición e músicos do Ensemble da Aula de Música Actual.
COMPOÑENDO
E DESEÑANDO O SON DUN VIDEOXOGO
SEMINARIO.- Martes 14
de Abril, de 10 a 13h
(Entrada libre
até completar a capacidade da sala)
INTRODUCIÓN:
A tecnoloxía que se emprega nun videoxogo
O papel do son nun videoxogo
O audio/música non lineal
O deseño sonoro
Ferramentas e habilidades dun especialista
en música para videoxogos
Especialización en deseño sonoro
Composición, gravación de campo e mestura
de son.
TALLER 1.- Mércores
15 de Abril, de 10
a 13h
(Alumnado de Composición e músicos do Ensemble: Gratis
Resto do alumnado: 15€)
UNREAL ENGINE:
Descrición do software Unreal Engine
Audio non lineal
Soundcues
Matinee
Blueprints
Triggers
Creación dun exemplo entre os asistentes
TALLER 2.- Xoves 16
de Abril, de 10 a 13h
(Alumnado de Composición e músicos do Ensemble: Gratis
Resto do alumnado: 15€)
UNITY E FMOD:
Introdución ao Unity e ao Fmod : ¿Que é
un middleware?
Descrición do Fmod
Eventos
Snapshots
Parámetros
Creación de música adaptativa e aplicación
a un mapa de exemplo
(ESP)
El Departamento de Composición del
CMUS Superior de Vigo recibe la visita del compositor David García Díaz, dentro
del programa de formación continua Aula de Música Actual 2015.
Las actividades tendrán lugar los días 14, 15 y 16 de Abril y serán gratuitas para el alumnado de la Especialidad
de Composición y músicos del Ensemble del
Aula de Música Actual.
COMPONIENDO
Y DISEÑANDO EL SONIDO DE UN VIDEOJUEGO
SEMINARIO.- Martes 14
de Abril, de 10 a 13h
(Entrada libre hasta
completar aforo)
INTRODUCCIÓN:
La tecnología que se emplea en un videojuego
El papel del sonido en un videojuego
El audio/música no lineal
El diseño sonoro
Herramientas y habilidades de un especialista
en música para videojuegos
Especialización en diseño sonoro
Composición, grabación de campo y mezcla de
sonido.
TALLER 1.- Miércoles
15 de Abril, de 10
a 13h
(Alumnado de Composición y músicos del Ensemble: Gratis
Resto del alumnado: 15€)
UNREAL ENGINE:
Descripción del software Unreal Engine
Audio no lineal
Soundcues
Matinee
Blueprints
Triggers
Creación de un ejemplo entre los asistentes
TALLER 2.- Jueves 16
de Abril, de 10 a 13h
(Alumnado de Composición y músicos del Ensemble: Gratis
Resto del alumnado: 15€)
UNITY E FMOD
Introducción al Unity y al Fmod : ¿Qué es
un middleware?
Descripción del Fmod
Eventos
Snapshots
Parámetros
Creación de música adaptativa y aplicación
a un mapa de ejemplo
MATRÍCULA:
SEMINARIO: GRATIS
TALLER 1: 15€
TALLER 2: 15€
CURSO COMPLETO: 30€
BOLETÍN
DE INSCRIPCIÓN
Coordinador do curso: Prof. Pablo Beltrán Sobrado
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